My virtual Outback

Petec de verdeață

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on Aprilie 11, 2009

Azi pașii m-au purtat prin Grădina Botanică.  Mi-am promis că voi veni mai des aici. Nu se știe când vreun rege al imobiliarelor va râvni la acest petec de verdeață și va dori să-și tragă pe acest loc vreun business center sau vreun mall. Botanic Business Center.  Sau Botanic Mall. Sau amândouă.

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Corina said, on Aprilie 13, 2009 at 8:36 am

    Foarte frumoase pozele. Gradina Botanica este o oaza de liniste pe care o vizitam( eu si sotul meu) numai cand avem probleme de rezolvat. Se pare ca acolo putem discuta in liniste si putem sa ducem o conversatie pana la final:))

  2. cristiangheorghe said, on Aprilie 13, 2009 at 9:04 am

    Corina, sper ca acest loc să rămână așa cum este acum, o oază de liniște. Încercați să mergeți mai des acolo și să.. enjoy the silence.

  3. Angela said, on Aprilie 14, 2009 at 1:06 pm

    pacat ca n-ai vazut si gradina botanica din cluj. sper ca ti-a placut la noi.

  4. cristiangheorghe said, on Aprilie 14, 2009 at 1:50 pm

    Angela, am văzut Grădina Botanică din Cluj, acum câțiva ani. Mi-a plăcut foarte mult. O voi revedea probabil când voi mai ajunge pe la voi și voi avea ceva mai mult timp. Îmi place Clujul.

  5. Mihai said, on Mai 2, 2009 at 11:11 pm

    Poze frumusele, dar…
    Nu inteleg ce vrei sa ne arati: (1) botanica; (2) Gradina Botanica din Bucuresti; (3) opinia ta politica (la care de altfel subscriu)
    Si daca tot iti place sa faci astfel poze cred ca un NIKON D40 sau un Canon SX1is te-ar ajuta foarte mult.
    Sper sa avem ocazia sa dezbatem un pic subiectul.

  6. cristiangheorghe said, on Mai 2, 2009 at 11:18 pm

    Mihai, mulțumesc. Vom dezbate cu prima ocazie. 🙂

  7. Sebastian said, on Mai 8, 2009 at 8:46 pm

    Ramane un loc frumos, pentru ca nu se intervine prea mult in cursul naturii. :))

    • cristiangheorghe said, on Mai 8, 2009 at 9:01 pm

      Sebastian, bine ai venit! Da, ai dreptate, si mi-ar place sa ramana asa.


Lasă un răspuns

