My virtual Outback

Sighet

Posted in Diverse și neprevăzute, Uncategorized by cristiangheorghe on Aprilie 23, 2009

Sighetu Marmației, pentru mine, este un loc foarte special.  Aici am petrecut anul acesta Sărbătorile de Paști. Pozele sunt făcute în centrul orașului, în Grădina Morii (lângă râul Iza), și la poalele dealului Solovan.

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. CP_away said, on Mai 4, 2009 at 8:56 pm

    misto, misto.
    uite asa am mai vazut si eu poze de la patria muma, prin locuri pe unde nu cred ca am sa mai ajung vreodata.

    • cristiangheorghe said, on Mai 4, 2009 at 11:42 pm

      CP, never say never 🙂

  2. April said, on Mai 10, 2009 at 11:22 am

    wow, m-ai terminat…orasul meu natal…mersic

    • cristiangheorghe said, on Mai 10, 2009 at 11:24 am

      Buna, April! Bine ai venit! Orașul tău natal? Super! pe unde stăteai? Eu am copilărit acolo, mergeam la bunici în fiecare vară. Exact vizavi de Scoala de Muzică, pe drumul spre Grădina Morii.

  3. April said, on Mai 10, 2009 at 11:43 am

    stateam pe langa spital. acum sunt plecata de 20 de ani de acolo, dar merg mereu sa-mi incarc bateriile

  4. oanamarrria said, on Mai 24, 2009 at 3:29 pm

    uite ca le-am gasiiiit, pozele din sighet! foarte frumoase! si solovan, unde mergeam la plaja cu bunica, si podul ala subred din gradina morii….peste tot am amintiri! minunat! 🙂

  5. cristiangheorghe said, on Mai 24, 2009 at 3:44 pm

    Oana, bine ai venit! Mă bucur că ți-au plăcut. Sper să ajungi curând acolo. Să-mi povestești! 🙂

  6. April said, on Mai 25, 2009 at 1:54 pm

    De la ai mei de pe balcon se vede Solovanul…vreau acasa!!!!!!!!!!!!

    • cristiangheorghe said, on Mai 25, 2009 at 3:50 pm

      Uite că nu mai știu dacă mai scrie SM pe dealul Solovan, cu litere făcute din copaci plantați în chip de S și M. Poți să tragi o fugă să-mi spui și mie? 😉

  7. April said, on Mai 26, 2009 at 7:12 am

    Cristi, chiar ca nu mai stiu, dar cand duc fata in vacanta la ai mei o sa arunc ochii pe fereastra…si-ti spun.

  8. April said, on Iunie 13, 2009 at 7:10 pm

    Din pacate nu se mai vede S M…dar imi incarc bateriile…sunt ACASA

    • cristiangheorghe said, on Iunie 13, 2009 at 7:15 pm

      April, mă bucur pentru tine! Sper să ai o vacanță deosebită, așa cum numai ACASĂ poți avea! Și părinții mei sunt acolo acum, eu nu… 😦


Lasă un răspuns

