My virtual Outback

Ecouri

Posted in Arte și meserii by cristiangheorghe on Mai 8, 2009

Nostalgia unor vremuri trecute. A unui gest tandru. A unui zâmbet cald. O privire plină de dragoste, fără cuvinte. Un dor nestins.

Ecouri în suflet…

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lixuca said, on Mai 9, 2009 at 2:46 pm

    Ghe,ceva e cu tine,esti melancolic.Ti-am mai spus-o.Uita-te la zambetul meu din retrovizoare.E si pentu tine.

    • cristiangheorghe said, on Mai 9, 2009 at 2:52 pm

      Lixuca, bine ai venit pe blogul meu! Mulțumesc pentru zâmbetul dulce, ești spaima glicemiei mele 🙂

  2. Lixuca said, on Mai 9, 2009 at 3:12 pm

    Am mai fost pe blogul tau insa nu am scris .Data viitoare vin cu insulina.Pazea!

    • cristiangheorghe said, on Mai 9, 2009 at 3:14 pm

      Lixuca, te mai aștept! Sunt pregătit! 🙂


Lasă un răspuns

