My virtual Outback

Running Up That Hill

Posted in Uncategorized by cristiangheorghe on Mai 12, 2009

Melodia pe care o ascult mereu atunci când știu că trebuie să urc acel deal și să nu privesc în urmă. Fiecare avem pactul nostru cu Dumnezeu.

 

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lixuca said, on Mai 12, 2009 at 8:51 am

    Ghe,lasa dealul si fugi pe munte.Te urmaresc!Tin in mana o seringa cu insulina!

  2. cristiangheorghe said, on Mai 12, 2009 at 11:05 am

    Running up that mountain 🙂 Mi-aș dori mult asta.

  3. Laura said, on Mai 12, 2009 at 5:19 pm

    La mine „acasa” nu semnezi si expeditorul. A trebuit sa nascocesc pe la Ioana in cautarea misteriosului Cristian Gheorghe. 😛

    • cristiangheorghe said, on Mai 12, 2009 at 5:38 pm

      Bine m-ai găsit, Laura 🙂

  4. April said, on Mai 14, 2009 at 8:53 am

    Imi place piesa. Linistitoare.

  5. Lixuca said, on Mai 14, 2009 at 8:32 pm

    Ceva linistitor care se muleaza pe o anumita stare,nostalgica. http://www.youtube.com/watch?v=FktNzLg_te4&feature=related

  6. cristiangheorghe said, on Mai 14, 2009 at 8:39 pm

    @April: Am ascultat-o prima dată la concertul Placebo de la București. Știam piesa originală a lui Kate Bush. Când am ascultat primele acorduri, am bănuit ce e, dar nu-mi venea să cred. Suna bestial! Varianta Placebo a lui ”Running up that hill” mi-a rămas la inimă de atunci. O ascult mereu când am nevoie de curaj în momente critice.

  7. cristiangheorghe said, on Mai 14, 2009 at 8:40 pm

    @Lixuca: Sună bestial! Mulțumesc, dulceața mea! O insulină, vă rog…


Lasă un răspuns

