My virtual Outback

Sans Mode

Posted in Arte și meserii by cristiangheorghe on mai 15, 2009

Da, e oficial. Se amână.

Mi-am pus fantezia la treabă și am conceput un playlist pe care aș fi vrut să-l ascult în seara asta la concertul Depeche Mode.

Să vedem: în deschidere, ”In Chains” de pe noul album, urmat probabil de ”Its A Question Of Time”. Ca să rămânem în priză, ”Wrong” tot de pe ultimul album, că doar trebuie promovat. Ne liniștim puțin cu ”Love Thieves” și ”Home” de pe albumul ”Ultra” și dacă merge bine, băgăm și un ”Its No Good”.  Urmează ” I Feel You”, ”Walking In My Shoes” și apoi un mega-blockbuster de pe ”Violator”: ”Enjoy The Silence”, ”World In My Eyes”, ”Policy Of True” și bineînțeles ”Personal Jesus”. Spre final, avem ” Behind The Wheel”, ” Never Let Me Down Again”, ”Precious” și la final cred că merge ”Everything Counts”.

Ca bis mi-aș dori ” Somebody” cântată de Martin și o melodie pe care n-au cântat-o la București în 2006, dar aș fi dorit să o aud live.

E vorba de ”Only When I Loose Myself”, piesa în care mă pierd și mă regăsesc de fiecare dată. Versurile sunt excelente.

Enjoy… the silence 🙂

Tagged with: , ,