My virtual Outback

Zbor

Posted in Arte și meserii, Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on Mai 20, 2009

Aș vrea să deslușesc taina zborului. Să-mi întind aripile, să mă înalț iute spre cer de unde să văd toate minunile și grozăviile lumii. Să mă întorc apoi ostenit la pieptul iubitei, să mă scurg încet în sufletul ei, într-o liniște nesfârșită.

Un zbor al regăsirii de sine.

Tangerine Dream – Cloudburst Flight ( de pe albumul „Force Majeure”)

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. April said, on Mai 20, 2009 at 9:16 pm

    Cine n-ar vrea sa zboare?
    Cand eram mica visam des ca zbor…acum din ce in ce mai rar…visez, ce credeai?:))

  2. cristiangheorghe said, on Mai 21, 2009 at 9:52 am

    April, eu visez de multe cu ochii deschiși. Uneori prea mult pentru vârsta mea. Probabil mă voi maturiza într-o zi. Sper cât mai târziu 🙂

  3. denisia said, on Mai 22, 2009 at 8:46 am

    frumos..să-mi spui şi mie secretul..aş vrea şi eu să învăţ să zbor dincolo de toate..să mă întorc obosită la pieptul iubitului…să mă odihnesc în zâmbetul lui….

    • cristiangheorghe said, on Mai 22, 2009 at 1:11 pm

      Denisia, bine ai venit pe blog. Mă bucur că ți-a plăcut gândul meu. De îndată ce voi afla secretul cu siguranță ți-l voi împărtăși. Deocamdată e doar un gând. Și speranță.

  4. Jasmine said, on Iunie 3, 2009 at 2:04 pm

    ce frumos

  5. Georgiana said, on Iulie 24, 2010 at 12:47 am

    Eu am zburat cu avionul, am fost aproape de El si l-am rugat sa ma ajute! Si stii ce? M-a ajutat! Deci zborul cu avionul, se pune?


Lasă un răspuns

