My virtual Outback

Cele mai scumpe merdenele

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on Mai 24, 2009

A durat fix 7 minute între momentul parcării mașinii și momentul din poză.  Mă dusesem să-mi iau un six-pack de merdenele de la patiseria din Piața Moghioroș și am parcat pe singurul loc liber după o căutare de 5 minute. Dacă ajungeam înapoi un minut mai târziu, Skodița mea vitează era departe, pe platformă. În total merdenelele m-au costat 156 RON: 6 RON ele însele și 150 RON, pe chitanță, deranjul firmei de ridicat mașini.  Merdenelele au fost bune.

IMG_0148

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. baobab said, on Mai 25, 2009 at 1:04 am

    Neuitate vor ramane in mod sigur.

    Pare ca mai erau cel putin inca 2 masini in aceeasi situatie (fata spate). Astia cum de s-au deranjat in asa scurt timp? Sau patruleaza pe langa merdenele :)?

    • cristiangheorghe said, on Mai 25, 2009 at 7:13 am

      Măi, nu știu. Nu i-am văzut prin zonă când am parcat. Parcă au ieșit din asfalt, ca tripozii din War of the Worlds. Probabil că merdenelele earu momeala. Vezi, la asta nu m-am gândit 🙂

  2. April said, on Mai 25, 2009 at 1:53 pm

    ehe, dar cine a mai mancat asa scumpe merdenele?!? :))

    • cristiangheorghe said, on Mai 25, 2009 at 3:45 pm

      April, știi ce bune au fost? Le-am savurat bucățică cu bucățică….

  3. nina said, on Mai 25, 2009 at 6:40 pm

    Ah, ce ghinion ai avut baiete. Eu cred ca de necaz le aruncam. 😀

    • cristiangheorghe said, on Mai 25, 2009 at 7:14 pm

      Nina, știi cum le-am savurat? Au fost excelente 🙂

  4. Nicu said, on Mai 28, 2009 at 9:01 pm

    Le-ai mai mancat??
    Eu le puneam la frigider si mancam din ele ca din icre de manciuria o imbucatura pe zi….la banii astia

  5. cristiangheorghe said, on Mai 28, 2009 at 9:46 pm

    @Nicu: Erau calde frate! Am ajuns acasă le-am lăsat un pic să se dezaburească și le-am halit una câte una. Evident, așa cum am menționat, savurând fiecare îmbucătură.


Lasă un răspuns

