My virtual Outback

Aer

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on Iunie 14, 2009

Azi mi-am dat seama că n-aș fi vrut să mă îndrăgostesc atunci de tine. N-ai fi aflat niciodată ce puțin îmi trebuie să fiu fericit și dependent de prezența ta, ca de un drog ușor sau o melodie ce o ascult încontinuu o zi întreagă. Am făcut o listă în caietul meu albastru cu ceea ce aș nevoie acum: privirea ta căprui, zâmbetul tău ușor trist dar atât de luminos primăvara, căldura palmelor tale care fac atâtea lucruri bune, foșnetul pașilor tăi desculți prin iarba plină de rouă. E tot ce-mi doresc acum. Aș vrea ca toate astea să se întrupeze din aer într-o clipă, umplându-mi sufletul cu lumină și o liniște caldă și nesfârșită…

Tagged with: ,

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patachephyl said, on Iunie 14, 2009 at 3:01 am

    Te-am simtit trist Cristi, nu-mi puteam explica…

    • cristiangheorghe said, on Iunie 15, 2009 at 3:42 pm

      We smile and smile… sadness passes in a while…

  2. April said, on Iunie 15, 2009 at 10:18 am

    Dupa furtuna apare si soarele…hai, capul sus!

    • cristiangheorghe said, on Iunie 15, 2009 at 3:43 pm

      Mulțumesc, April…Aștept ca Soarele să alunge norii…

  3. nina said, on Iunie 16, 2009 at 2:34 pm

    Zicea cineva, nu mai stiu cine ” Nu-i important ce-a fost si ce s-a intamplat, e important ce impact a avut la prezent si mai ales la viitor.”
    Au trecut norii sau ai nevoie de un vant mai puternic sa-i imprastie?

  4. cristiangheorghe said, on Iunie 16, 2009 at 7:26 pm

    Nina, vântul va alunga norii iar soarele va usca pământul și iarba. Rămân însă florile cu tulpinele rupte și crengile desfrunzite de furtuna năpraznică.

  5. nina said, on Iunie 16, 2009 at 8:31 pm

    Iti spun din sursa sigura ca oamenii, ca si plantele, au o enorma putere de regenerare. Am vazut cu ochii mei, cum niste rosii distruse de furtuna si piatra, acum au noi lastari si sunt sigura ca vor da si rod, daca natura va tine cu ele. Asa-i si cu omul, daca-i dai mediu prielnic va trece peste tot si toate. 🙂

  6. georgiana mocanu said, on Februarie 6, 2010 at 10:10 pm

    daaaa, frumos tare….


Lasă un răspuns

