My virtual Outback

Cișmigiu

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on Iunie 21, 2009

Azi m-am hotărât să ies din starea de hibernare și visare care m-a cuprins de ceva vreme.  Am fost la plimbare cu fiica mea ,Alina.  Pentru cine nu știe,  fii-mea face 16 ani în ianuarie și trece clasa a 10-a la liceul Tonitza. Da, e artistă și chiar promite. Trebuie să mă laud și eu 🙂

 Primul popas l-am făcut la Mc Donalds unde am servit câte un meniu Nuggets cu sos Barbecue și Sprite. Apoi am luat-o agale prin Cișmigiu. Lume multă. Întâmplător, am prins un soi de Festival folcloric organizat acolo, cu concerte de profil și un mic târg de podoabe și artă folclorică.

A fost frumos. Aproape de plecare ne-am odihnit pe o bancă aproape de Cetate. Alina trebuia neapărat să-și verifice e-mailul și să-mi arate ce poze și-a mai pus pe contul de hi5. Noroc că-mi luasem rucsacul și laptopul după mine.

29 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patachephyl said, on Iunie 21, 2009 at 5:35 pm

    Sa-ti traiasca, ai o fata frumoasa Cristi, crede-ma, si eu sint tata de fata!

  2. cristiangheorghe said, on Iunie 21, 2009 at 5:39 pm

    Pata, mulțumesc! Oare mai e nevoie să spun că seamănă cu mine? 🙂

  3. Joujou said, on Iunie 21, 2009 at 6:28 pm

    e de apreciat faptul ca ai o relatie apropiata cu fiica ta si ca ea are „curajul” sa-ti arate ce poze si-a mai pus pe hi5. 🙂 putini sunt tatii care pot discuta orice cu fiicele lor . felicitari!

    PS: si eu sunt o norocoasa in privinta asta, pt ca efectiv pot discuta orice atat cu mama, cat si cu tata. dar chiar absolut orice. si chiar daca ne desparte distanta, asta nu ne opreste comunicarea 😉

    • cristiangheorghe said, on Iunie 21, 2009 at 6:34 pm

      Joujou, ne vedem rar și asta ne apropie mai mult. Am avut o perioadă mai rece atunci când ea trecea prin crizele existențiale specifice adolescenței timpurii. Refuza comunicarea cu toți cei din jurul ei. Acum e mai bine. Și pictează din ce în ce mai frumos.

  4. aurelian said, on Iunie 21, 2009 at 8:03 pm

    pfuai ghe…fiica-ta mi-a copiat laptopu’… no s-o intrebi daca nu-s cumva 5 structuri metalice pe hardu’ ei ca eu nu stiu unde dracu le-am salvat… 😀

    • cristiangheorghe said, on Iunie 21, 2009 at 8:05 pm

      Aurelian, e laptopu’ lu moi! 🙂 Măi, fibră optică mai găsim pe hard… structuri metalice mai greu… 🙂

  5. aurelian said, on Iunie 21, 2009 at 8:09 pm

    hai ca-s bune si alea… au siliciu…nu-mi ramane decat sa recuperez niste carbuni de la gratarul de ieri si cu un furnal capabil recreez structurile alea imediat :-p… fi-mi-ar capul de ras…

    • cristiangheorghe said, on Iunie 21, 2009 at 9:24 pm

      Aurelian, eu le știu p-alea cu fotonii, electronii, sârme. La furnale nu mă bag 🙂

  6. matrixbrain said, on Iunie 21, 2009 at 8:35 pm

    Don’mle, ce ma inerfeaza eshtia care au fete fromoase (bata-te norocu’, ChrisGhe:))) … Pun fetele pe site si dup’aia, sanchi … arunca pastila ca seamana cu ei … Curata persuasiune, tehnica de NLP, tacam complet … dar fata, jos palaria …

    @ChrisGhe:
    Daca semnezi un mail, poate ma revansez cumva, dar sa nu afle Aurelian, ca asta e-n stare sa faca poduri si din memorie, e tare-n RAM, l-am testat Cu Nastrahanu …

    • aurelian said, on Iunie 21, 2009 at 9:02 pm

      tu vorbesti?????

    • cristiangheorghe said, on Iunie 21, 2009 at 9:31 pm

      Matrix, să trăiești! Păi doar știi că fetele seamănă cu tații! Mai ales alea frumoase și deștepte 🙂

  7. April said, on Iunie 21, 2009 at 8:44 pm

    Ai o don’soara tare frumoasa. Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea.

    • cristiangheorghe said, on Iunie 21, 2009 at 9:21 pm

      Sărumâna, April. Îți doresc și ție la fel!.

  8. aurelian said, on Iunie 21, 2009 at 9:04 pm

    @matrice: adica ziceam ca tu vorbesti de fiice frumoase?

  9. ionescum said, on Iunie 21, 2009 at 10:13 pm

    Superba copila,deja alta stare de spirit si la ea,nu mai seamana cu ce era acum cateva luni;felicitari si ei si tie pentru schimbare!

    • cristiangheorghe said, on Iunie 22, 2009 at 7:11 am

      ionescum, mulțumesc pentru tot sprijinul tău…

  10. April said, on Iunie 22, 2009 at 6:59 am

    Imi place ca ai facut o poza si cu morosenii nostri…radacinile nu se uita…

    • cristiangheorghe said, on Iunie 22, 2009 at 7:09 am

      Da, April, rădăcinile noastre dragi 🙂 Doamna de la stand-ul moroșan e chiar din Săpânța, stă un pic mai sus de Cimitirul vesel.

  11. nina said, on Iunie 22, 2009 at 10:00 am

    Sa-ti traiasca fata si sa te bucuri de ea! Nu cre ca trebuie sa-ti mai spun si eu ca-i frumoasa, cred ca ti-ai dat si tu singur seama, asa-i?

    Multumim pentru poze, ma simt acu’ de parca am fost si eu ieri in Cismigiu. 🙂

    • cristiangheorghe said, on Iunie 22, 2009 at 10:07 am

      Nina, îți mulțumesc și eu pentru aprecieri și urări. Mă bucur că ți-au plăcut pozele. Păcat că nu am putut capta în ele și minunatul miros de grătar de acolo 🙂

  12. Nicu said, on Iunie 25, 2009 at 12:37 pm

    NICI NU TREBUIA SA NE SPUI CA E FIICA TA. SE VEDE DE LA O POSTA. CHIAR SEMANATI.
    BTW…AI AVUT DREPTATE CU PUBLICUL DE LA BUDAPESTA. AU STAT CA LA TEATRU IN SCAUNELE STADIONULUI.RECI CA O ZI DE OAMNA. PRESTATIA D.M. A FOST MISTO…PACAT CA NU A FOST IN BUCURESTI

    • cristiangheorghe said, on Iunie 25, 2009 at 1:32 pm

      Salut, Nicu! 🙂 Îmi pare rău că am avut dreptate cu publicul din Budapesta. Am ghicit cumva și playlistul? 🙂

  13. Nicu said, on Iunie 25, 2009 at 2:25 pm

    @ Cristian

    In Chains / Hole to Feed / Walking in My Shoes / No Good / Peace / Comeback / Policy of Truth / Jezebel / I Feel You / Strange Love / Master & Servant / Enjoy the Silence / Personal Jesus / Never Let Me Down Again / A Question of time / A Question Of Lust / Waiting for the Night
    Ordinea nu a fost chiar asta. Dar cam astea au fost piesele

  14. cristiangheorghe said, on Iunie 25, 2009 at 2:41 pm

    @Nicu: Da, un playlist bun! Waiting for the night e chiar o surpriză plăcută.

    • Nicu said, on Iunie 25, 2009 at 3:04 pm

      Da, a fost melodia care a inchis concertul. A fost un moment extraordinar. Ploua si dupa finalul melodiei si ropotele de aplauze s-a asternul o liniste deplina. Genial

      • cristiangheorghe said, on Iunie 25, 2009 at 10:22 pm

        @Nicu, sunt convins că a fost un moment extraordinar, ”Waiting for the night” este o piesă foarte puternică și intensă.

  15. Brad « Cantina Socială said, on Decembrie 24, 2009 at 7:46 pm

    […] Brad Off, am terminat de ornat bradul!  Evident am avut discuții și dezbateri legate de stil și aranjamente, dar în final ne-am descurcat. Pe lângă globurile tradiționale (ale mele) am mai pus în brad niște bastonașe de zahăr (Miruna) și niște copănele de pui (tanti Jeni), așa că bradul nostru arată atât de… ”cantina socială”! El a fost imortalizat pentru eternitate de Aliee (Alina). […]

  16. matilda said, on Martie 2, 2010 at 3:13 pm

    Frumoasă fată, să-i dea Dumnezeu sănătate şi noroc mult în viaţă !

    • cristiangheorghe said, on Martie 2, 2010 at 3:16 pm

      Mulțumesc, Matilda! 🙂


Lasă un răspuns

