My virtual Outback

Alina

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on Iulie 6, 2009

O discuție cu fiica mea, Alina,  de acum câteva săptămâni pe care am reluat-o ieri, cu aceeași concluzie:

Eu: Lasă, nu te mai consuma atâta după băiatul ăla… vei întâlni alt băiat mai bun care să merite să te îndrăgostești de el.

Alina: Nu poți să înțelegi…

Eu: De ce crezi asta? Crezi că eu nu am trecut prin așa ceva?

Alina: Nu poți înțelege. Oamenii mari nu iubesc.

Tagged with:

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioana said, on Iulie 7, 2009 at 4:27 pm

    am aprobat si reaprob.

  2. cristiangheorghe said, on Iulie 7, 2009 at 4:40 pm

    Ioana, inițial n-am fost de acord. Dar după ce m-am gândit mai bine, am aprobat și reaprob și eu… Trist, nu-i așa?

  3. nina said, on Iulie 7, 2009 at 10:14 pm

    Iubesc si oamenii mari, insa cu mai multa experienta.
    E foarte simplu:
    Daca faci un tort de ciocolata pentru prima data in viata ta, e foarte greu. daca insa l-ai mai facut de cateva ori inainte, ti se pare mult mai usor de facut insa tot tort de ciocolata se cheama.

  4. cristiangheorghe said, on Iulie 7, 2009 at 10:36 pm

    Nina, eu cred că pierdem din inocența dragostei cu trecerea anilor. Cu timpul, tortul de ciocolată arată mai bine, are un gust mai rafinat, dar savoarea lui nu se compară cu savoarea primului tort. Pe măsură ce trec anii, problemele se înmulțesc, ne adâncim în constrângeri sociale care sufocă sentimentul pur de iubire. Părerea mea.

  5. ioana said, on Iulie 8, 2009 at 12:12 am

    pentru noi nu e trist, pentru voi, oamenii „mari” este. nu constrangerile sociale sufoca, ci duplicitatile, ca de exemplu sa cauti un curcubeu impreuna cu cineva, iar cand il gasesti sa il oferi altcuiva.
    fata ta o sa invete sa aprecieze: without a hurt the heart is hollow:

  6. drawforjoy said, on Iulie 8, 2009 at 8:27 am

    O sa isi schimbe parerea cand o sa devina si ei la randul lor oameni mari.

    • cristiangheorghe said, on Iulie 12, 2009 at 2:56 pm

      draw, aș vrea să cred că atunci când vor fi ei mari lucrurile se vor simplifica din punctul ăsta de vedere. Dar nu sunt chiar așa de optimist…

  7. coana zoitzica said, on Iulie 9, 2009 at 11:55 am

    nu stiu cum faceti voi dar tot la ciocolata va opriti.
    subscriu ca oamenii mari nu mai iubesc.
    cati oameni mari ai vazut pe strada tinandu-se de mana si sarutandu-se cu pasiune?
    daca ai gandit o secunda „ca nu se cade” .. d-aia oamenii mari nu iubesc 😉

    • cristiangheorghe said, on Iulie 12, 2009 at 2:52 pm

      Coana Zoitica, mai ții minte ce zicea Forest Gump? Viața e ca o cutie de ciocolată. Niciodată nu știi ce găsești în ea. 🙂

  8. Nicu said, on Iulie 10, 2009 at 8:26 am

    Oamenii mari nu iubesc ca adolescentii….iubesc mai cu foc, dar la fel de repede se plictisesc

    • cristiangheorghe said, on Iulie 12, 2009 at 2:50 pm

      Nicu, oamenii mari au mai multe responsabilități care de multe ori copleșesc sau sufocă dragostea. Dragostea de adolescent e frumoasă și lipsită de griji sau constrângeri.

  9. ioana said, on Iulie 12, 2009 at 10:43 pm

    ai mai folosit scuza asta o data. spun scuza pentru ca vad ca tot incerci sa gasesti argumente contra afirmatiei fiicei tale in loc sa spui da, se poate iubi, nu conteaza varsta, conteaza cat de viciat NU avem sufletul, cat a fost capabil fiecare sa invete de-a lungul vietii. vad ca tu ai fost capabil pana intr-acolo incat sa gasesti scuze… un om matur ar trebui mereu sa stie sa iubeasca mai frumos, mai cald, asta ar fi trebuit sa spui, nu ca maturitatea sufoca dragostea. e trist.

  10. cristiangheorghe said, on Iulie 13, 2009 at 1:28 am

    Ioana, nu e o scuză ci un adevăr. Maturitatea sufocă dragostea. Dar nu în intensitate ci în manifestarea și împlinirea ei. Știi cât de mult aș vrea să nu am dreptate?

  11. ioana said, on Iulie 13, 2009 at 6:47 am

    pai exact asta este trist la tine, ca habar nu ai ca nu ai dreptate.

  12. cristiangheorghe said, on Iulie 13, 2009 at 12:35 pm

    Ioana, îți mulțumesc. Sper să remediez acest aspect.

  13. ciggaret said, on August 14, 2009 at 8:28 pm

    poate ca ar trebui sa-i oferi mai multa incredere,intelegere si sustinere..de care probabil are nevoi..


Lasă un răspuns

