My virtual Outback

Blogul de aur

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on August 11, 2009

Tocmai am primit de la April ” Blogul de aur” . Mulțumesc, April! Menționez că ultimul premiu l-am primit în clasa a V-a ( premiul III).

April, m-ai pus la treabă: acum e rândul meu să-l dau mai departe:

Nina

Simona Tache

Roxana Soare

Ioana

Joujou

Loca ( coana Zoitica)

Sabina

Good Girl

Dragoș

Jokerul

Sper să fiu primul care vă ofer acest premiu 🙂

Premiul are urmatoarele reguli:
1. afisarea premiului;
2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu;
3. oferirea lui la 10 blogger-i;
4. informarea blogger-ilor prin mesaj.

album_pic_jpgpremio[2]

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. drawforjoy said, on August 11, 2009 at 9:17 pm

    Cristian, multumesc pentru premiu. Am voie sa modific ceva la imagine?

    • cristiangheorghe said, on August 11, 2009 at 9:22 pm

      Draw, cu deosebită plăcere. Nu știu dacă e voie să modifici imaginea. Dar nici nu e specificat undeva contrariul 🙂 So.. its up to you!

  2. nina said, on August 11, 2009 at 9:32 pm

    OMG, premiu!
    Mult’am maeste pentru apreciere! Onoram, onoram!

  3. drawforjoy said, on August 11, 2009 at 10:16 pm

    Mai bine sunt cuminte 🙂

  4. ioana said, on August 12, 2009 at 7:38 am

    multumesc, ti l-am trimis inapoi

  5. Nicu said, on August 12, 2009 at 8:25 am

    Aoleuu…pai si eu ui sa mai dau? 😦

  6. coana zoitzica said, on August 12, 2009 at 9:08 am

    mersi cristiane…m-am achitat de sarcina, sper 🙂
    udam gatlejul cu o bere azi?

  7. Gand_licitat said, on August 14, 2009 at 9:44 pm

    deci sunt la al 2-lea premiu. asta e de bine, nu? 😀
    imediat o sa postez si eu … premiul! de fapt, o sa-l ofer mai departe 🙂

    ps: MULTUMESC!!!

  8. drawforjoy said, on August 23, 2009 at 12:38 pm

    Cristian, ai o leapsa de la mine.


Lasă un răspuns

