My virtual Outback

Recomandări literare

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on August 26, 2009

Deci am primit o leapșă interesantă de la DrawforJoy, acum câteva zile. Răspund cu oarecare întârziere din motive de sănătate. Să vedem:

1. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unui dezamăgit în dragoste? Hmmm…Nu știu.. Credeți că unui dezamăgit în dragoste îi arde de citit? Poate ”Adam și Eva” de Rebreanu. Sunt curios ce efect ar avea.

 2. Ce carte ai recomanda (şi de ce) iubitului/iubitei? O carte de bucate. Doar dragostea trece prin stomac, nu?

 3. Ce carte ai recomanda (şi de ce) celui mai bun prieten? ” Șapte ani în Tibet” de Heinrich Harrer. Cred că este o carte frumoasă despre prietenie.

4. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unui copil de 10 ani? ” Din marile legende ale lumii” de Alexandru Mitru. Am citit-o la vârsta aceea și mi-a plăcut foarte mult.

5. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unui mare aventurier călător? Probabil ”Toate pânzele sus!” de Radu Tudoran. Sau ceva de Jules Verne: ” Minunatul Orinoco”, ”800 de leghe pe Amazon” sau ”20.000 de leghe sub mări” că sigur prin oceane acel aventurier nu a călătorit.

6. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unui duşman cunoscut? Dușmani? 🙂

7. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unei persoane care nu iubeşte lectura? Niște benzi desenate. Tintin?

8. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unuia cu nasul pe sus? “Pinnochio”? 🙂

9. Ce carte ai recomanda (şi de ce) celui care apare primul în lista ta de bloguri? “Malevil“ de Robert Merle. Nu știu de ce, e o carte care mi-a plăcut foarte mult.

10. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unuia care crede că le-a văzut pe toate în viaţă? ”Amprentele zeilor” de Graham Hancock. Prezintă niște ipoteze interesante despre ceea ce am fost și ceea ce suntem.

OK, nu pasez această leapșă cuiva anume. Aștept comentarii și continuarea acestei lepșe pe blogurile voastre, dacă doriți. Anyone?

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicu said, on August 26, 2009 at 10:31 am

    Adam si Eva…super carte

  2. sabina said, on August 26, 2009 at 7:41 pm

    da,eu doresc!si-o iau acus!
    stiu ca mai am o datorie,dar nu am fost in starea mentala sa premiez :))

  3. cristiangheorghe said, on August 27, 2009 at 11:13 am

    @Nicu: Mi-a plăcut și mie romanul. O temă interesantă.
    @Sabina: Ți-am citit postarea, recomandările sunt foarte interesante. Ai abordat problema mai serios decât mine 🙂


Lasă un răspuns

