My virtual Outback

Toamnă urbană

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on Septembrie 29, 2009

Toamna mă cuprinde o nostalgie ciudată și devin cumva letargic. Cred că de vină e sentimentul acela pe care îl am din copilărie, sentiment de nechef generat de apropierea începutului de an școlar. Începutul lui septembrie echivala cu întoarcerea din vacanță, alegerea uniformei, tunsul obligatoriu, goana după rechizite și rezolvarea muntelui de teme pentru vacanță pentru că, nu-i așa?, cât a fost vara de lungă numai de ele nu aveam eu grijă. În fine.

Toamna lumina are o strălucire ciudată și foșnetul frunzelor șoptește amintirile lor despre zilele însorite de vară. Îmi place să mă bucur de această toamnă urbană, în drumul meu pietonal de acasă până la birou, în fiecare dimineață. Sper să vă placă și vouă.

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. nina said, on Octombrie 1, 2009 at 12:39 pm

    Ce sa zic, ferice de tine ca poti merge pe jos la servicu. Mie imi place mult toamna, eu abia asteptam sa inceapa scoala. 😀


Lasă un răspuns

