My virtual Outback

Coming back to life

Posted in Uncategorized by cristiangheorghe on Aprilie 6, 2010

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. April said, on Aprilie 6, 2010 at 2:44 pm

    Perfect aleasa piesa!

  2. cristiangheorghe said, on Aprilie 6, 2010 at 2:54 pm

    Mulțumesc, mă gândeam eu 🙂 Mă gândesc să mai scriu mai des și pe aici…

  3. April said, on Aprilie 6, 2010 at 3:06 pm

    asa sa faci 🙂

    off – ce frumos inverzit e Solovanul….

  4. cristiangheorghe said, on Aprilie 6, 2010 at 3:26 pm

    @April: offf, ce-mi faci! Parcă-mi vine să mă duc acum la gară să iau trenul de Sighet 🙂


Lasă un răspuns

