My virtual Outback

Prima întâlnire

Posted in Diverse și neprevăzute by cristiangheorghe on octombrie 24, 2011

Băiatul intră în sala de examen și se duse glonț la catedră, acolo unde se afla comisia formată din cei trei profesori. ”Te rog, ia un bilet!” îl îndemnă domnul bătrân și chel cu ochelari cu rama groasă.  Băiatul privi plicurile mici și albe care se aflau pe catedră, răspândite haotic. ”Hai îndrăznește, te rog! Nu avem toată ziua la dispoziție!” repetă profesorul cel bătrân și chel. Luă plicul cel mai din dreapta și îl deschise rapid, apoi citi conținutul biletului de examen: ”Realizați o compunere cu tema: ”Prima întâlnire””. Profesorii notară în registrul cel mare, în dreptul numelui celui examinat numărul biletului extras. ”Te rog, ai la dispoziție 60 de minute. Ia loc în bancă și scrie.”

Elevul se așeză cuminte în prima bancă, acolo unde în aștepta o coală albă de hârtie. Era micuț și firav, mai firav decât alți băieți de vârsta lui. ”Prima întânire… la naiba… de unde să știu eu cum e la prima întâlnire?” Se uită la ceasul cel mare și rotund și privi fascinat, preț de câteva clipe, acul secundarului care măsura implacabila trecere a timpului. Prima lui întâlnire avea să se petreacă abia după câteva ore, după ce va fi terminat cu blestematul ăsta de examen. Încă nici nu știa ce vor face: se vor duce la un film, la o plimbare în parc sau pur și simplu vor vorbi undeva pe o bancă lăsându-se fermecați unul de celălalt. El va dori să o sărute când se vor despărți dar era sigur că ea nu-l va lăsa. Așa auzise el că se întâmplă.

”În fine, trebuie să mă concentrez acum să termin aici.. dar ce să scriu?” se frământa băiatul sub privirile profesorilor de la catedră, cumva resemnați că foaia de hârtie aflată în fața elevului examinat este în continuare goală după mai mult de cinci minute de la începerea examenului… Privi din nou la ceasul cel mare și rotund, sperând ca acesta să-i dea inspirație. Și-l imagină pe rând ca fiind o farfurie. Apoi o roată, apoi un soare roșu aflat la apus.. ba nu, la răsărit. Apoi ca fiind o poartă către altă dimensiune. ”Asta era!” exclamă în gând, victorios, băiatul. Va scrie o compunere despre un băiat care are de scris o compunere despre prima sa întâlnire, în care un alt băiat trebuie scrie o poveste despre…

Privi pe fereastră la cerul albastru pe care se aflau câțiva nori albi și pufoși. Undeva, pe un copac alăturat, un grup de păsări ciripeau vesel triluri de primăvară. Elevul luă cu hotărâre stiloul și începu să-și scrie lucrarea: ”Băiatul…”

Nici nu bănuia că universul lui se așterne cuminte pe o altă coală de hârtie albă, ce se afla în fața unui alt băiat, într-o altă dimensiune.

Pe aceeași temă ”Prima întâlnire” veți mai găsi texte similare și la psi, marina, abisurile, tibi, redsky,  vero, virusache, rokssana, cita, scorpio, d’agatha, sara, coltulcumuzica, alice, vania, ragnar, anaid

31 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. prima intalnire « Rokssana's Blog said, on octombrie 24, 2011 at 8:33 am

    […] vero tibi 1 tibi 2 virusache cristian carmen cita redsky scorpio d’agatha abisuri […]

  2. […] Despre câte o primă întâlnire au mai scris: Tiberiu şi iar Tiberiu, psi, redsky, marina, abisurile, rokssana, virus, cristiangheorghe […]

  3. Vero said, on octombrie 24, 2011 at 8:46 am

    Frumoasă ideea, mă duce cu gândul la oglinzile care-şi trimit una-într-alta, la nesfârşit, imaginile reflectate…

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 7:57 am

      Așa e Vero. Oglinzile acelea formează un univers în alt univers, în alt univers…

  4. psi said, on octombrie 24, 2011 at 8:50 am

    şi apele oglinzii l-au adus pe el în cuvânt… 🙂

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 7:58 am

      Psi, cred că acesta trebuia de fapt să fie finalul textului 🙂 Mulțumesc!

      • psi said, on octombrie 25, 2011 at 7:25 pm

        păi, pune-l, dacă aşa crezi. 😉

  5. iris said, on octombrie 24, 2011 at 8:56 am

    Frumos, frumos, Cristiane

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 7:58 am

      Mă bucur că ți-a plăcut, Iris! Te mai aștept!

  6. redsky2010 said, on octombrie 24, 2011 at 9:01 am

    imi place optimismul ce se degaja din povestirea ta, nesiguranta si sperantele inaintea primei intalniri, sentimente pe care le-am trait cu totii. interesanta prelungirea intre lumi paralele, neasteptat final!

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 7:59 am

      Mulțumesc Redsky. Firoul acela de dinaintea primei întâlniri este irepetabil.

  7. Prima intalnire… | Redsky2010's Blog said, on octombrie 24, 2011 at 9:05 am

    […] https://cristiangheorghe.wordpress.com/2011/10/24/prima-intalnire/#comment-791 Like this:Like5 bloggers like this post. This entry was posted in reflectii and tagged bautura, cantec, revelion, sampanie. Bookmark the permalink. ← A piece of autumn […]

  8. anaid said, on octombrie 24, 2011 at 9:51 am

    http://jumatatea-din-semiluna.blogspot.com/2011/10/duzina-de-cuvinte-prima-intalnire.html

    am combinat-o cu tema de sambata, avand in vedere ca n-am putut sa joc 😀

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 7:59 am

      Și ai făcut-o foarte bine! Felicitări! 🙂

  9. Prima întîlnire « Tiberiuorasanu's Blog said, on octombrie 24, 2011 at 10:15 am

    […] pe 24/10/2011 la 09:10 | Răspunde Prima întâlnire « My virtual Outback […]

  10. Matinale – 5 « Colţu' cu muzică said, on octombrie 24, 2011 at 10:52 am

    […] să zâmbească şi teo negură, zinnaida, cristian, luna pătrată, meşterul manole, rokssana, ioan usca, cristi, melly, gânguritu, dar şi toţi […]

  11. Provocarea-Prima intalnire « Cataratorii said, on octombrie 24, 2011 at 10:57 am

    […] Pingback: Prima întâlnire « My virtual Outback […]

  12. scorpio72 said, on octombrie 24, 2011 at 11:35 am

    Interesant! Si mi-a placut :).

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 7:59 am

      Mulțumesc, Scorpio! 🙂

  13. rokssana said, on octombrie 24, 2011 at 1:04 pm

    foarte dragut…am sperat pana in ultimul rand …

  14. Luni « Ioan Usca said, on octombrie 24, 2011 at 1:44 pm

    […] Colţul cu muzică, Cristian Gheorghe, Dana Pătrănoiu, Gabi123, Link-Ping, Ragnar, Rokssana, Shayna, Teo Negură, Theodora Marinescu. […]

  15. Prima întâlnire… « BLOG D'AGATHA said, on octombrie 24, 2011 at 5:28 pm

    […] Psi…m-am alăturat celorlalți: marina, abisurile, tibi, redsky, vero, virusache, rokssana, cristian, cita, scorpio, anaid şi iar tibi.(linkuri preluate de la șefă […]

  16. Ragnar said, on octombrie 24, 2011 at 6:34 pm

    Totuși, eu nu am scris despre asta; de fapt, nu am participat la această leapșă. Cred că ați luat accidental link-ul către articolul meu de altundeva. 🙂

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 8:00 am

      Posibil, Ragnar 🙂 Te așteptăm așadar leapșa următoare 🙂

  17. Prima intalnire « Abisuri said, on octombrie 24, 2011 at 6:39 pm

    […] aruncata de psi si preluata de Tiberiu si de LinkPing si de scorpio si de Rokssana si de Cristian Share this:TwitterFacebookLike this:Like8 bloggers like this […]

  18. abisurile said, on octombrie 24, 2011 at 6:41 pm

    „Nici nu bănuia că universul lui se așterne cuminte pe o altă coală de hârtie albă, ce se afla în fața unui alt băiat, într-o altă dimensiune.” Inspirata compunere in compunere pe o fila alba in alta fila alba . Viitorul este deja azi in timp ce prezentul e deja trecut .

    • cristiangheorghe said, on octombrie 25, 2011 at 8:02 am

      Iar visele de ieri sunt incertitudinile de azi și speranțele de mâine…

  19. Prima întâlnire « Dictatura justitiei said, on octombrie 24, 2011 at 7:28 pm

    […] nu -l puteam rata  iar  celorlalți: marina, abisurile, tibi, redsky, vero, virusache, rokssana, cristian, cita, scorpio, anaid şi iar tibi. au făcut ceea ce trebuia. Blog Dיּ Agatha a copiat […]

  20. Muzică de noapte « Alice Georgiana said, on octombrie 25, 2011 at 8:36 pm

    […] Negura, Zina, Lunapatrata, Octo Cat, SoriN, Tamy, Vladut Mircea, Coltu cu  muzică, My virtual Outback Rate this: Share this:ShareFacebookEmailTwitterLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  21. virusverbalis said, on octombrie 28, 2011 at 12:15 pm

    Cristi, vant in pupa! :))

  22. prima întâlnire | psi-words said, on mai 31, 2014 at 5:35 pm

    […] vă invit să citiţi şi la: marina, abisurile, tibi, redsky, vero, virusache, rokssana, cristian, cita, scorpio, anaid şi iar tibi, dagatha, dictatura […]


Lasă un comentariu